Sunday 17 January 2016

Filled Under:

Kalau Beli Pakaian Dalam Yang Baru Wajib Basuh , Kalau Tak Inilah Padahnya !



Untuk golongan Wanita mohon waspada !!!!! mohon pertolongan ya kongsikan GAMBAR ini

Tolong disebarkan ke seluruhnya kenalan, teman, kerabat, tetangga & e-mail yang anda mempunyai, istimewa untuk wanita. Cucilah Bra serta Pakai-pakainya baru anda beli, saat sebelum gunakan.

kita tidak tahu parasit apa yang ada dalam baju semasa kita membelinya.
Ya Allah. Menjijikkan.

Kirimkan kesemua wanita !!! Cucilah pakainyan baru anda sebelum anda menggunakan !! Buat jadi rutin dari mulai hari ini untuk membersihkan baju baru anda semasa sebelum memakai-nya, Sangatlah Utama !!!

perkara ini sangat mengejutkan apabila ia berlaku kepada Susan McKinley (Antropologis)ketika sesudah ekspedisi di Amerika-Selatan, di fahamkn ada ruam aneh payudara sebelah kirinya, tak ada yang tahu apa itu, serta dia pikir ruam itu bakal hilang seiring berjalannya waktu.


Selepas dia balik, dia menjumpai doktor lantaran telah bermulanya rasa sakit.Doktor tidak tahu penyakit apa yang dihadapi nya, doktor memberi ubat antibiotik serta cream istimewa. selepas berselang rasa sakitnya tak hilang payudara makin panas serta mula berdarah. Ia mengambil keputusan untukmembalut pendarahan itu, bagaimanakah juga rasa sakitnya makin bertambah, ia mulai mencari doktor2 paling baik.

Dr. Elemen tak dapat mendiagnosis jangkitan apa yang berlaku serta meminta Susan untuk mencari rakan yang pakar dalam bahagian Dermatologi.

Saat itu doktor tengah bercuti.

Susan menunggu sepanjang dua minggu serta dan akhirnya boleh berjumpa Dermatologist itu. Susan terperanjat, sesudah ia buka pembalut nya, mereka dapati larva bertumbuh serta bersarang dalam pori-pori serta dalam luka payudara tersebut, bagaimana mahkluk perosak ini masuk

dalam pori-pori kelihatan lubang bersebelahan, yang dia tidak tahu yaitu lubang itu sangatlah dalam dari yang ia fikirkan.Larva ini memakan lemak, lapisan kulit serta saluran payudara itu ...Berkongsi yaa ....




0 comments:

Post a Comment