Saturday 16 January 2016

Filled Under:

Kenapa Tak Cukur Bu7u Ni “ Sambil Memegang Kemaluan Saya Dan Mencukur Bulu Kemaluan Saya Sehingga Licin Sambil Tergelak-Gelak.



Salam warga Sungai Petani, nak tanya sikit. Baru-baru ini saya ada menjalani pembedahan kecil membuang kelenjar yang tumbuh di celah paha saya.


Kejadian ini berlaku di Hospital Sultan Abdul Halim. Sebelum pembedahan dijalankan, seorang jururawat datang menyuruh saya membuka seluar untuk memeriksa bahagian yang hendak dibedah.


Tiba-tiba mereka marah saya.


"Kenapa tak cukur bulu ni?!"


Kemudian, dua jururawat muda ini mengambil pisau cukur, memegang kemaluan saya dan mencukur bulu kemaluan saya sehingga licin sambil tergelak-gelak.


Saya benar-benar terkejut dan tidak tahu nak kata apa. Apabila saya bertanya pada mereka, mengapa perlu dicukur bulu kemaluan sedangkan yang hendak dibedah itu adalah bahagian celah paha.


"Kalau doktor nampak 'semak samun' ini, dia tak akan melakukan pembedahan ini," kata mereka.


Adakah perkara ini satu kewajiban atau mereka sengaja mengambil kesempatan ke atas diri saya? Perlukah saya melaporkan perkara ini kepada pihak berkuasa? - Pengadu




0 comments:

Post a Comment