Thursday 24 September 2015

Filled Under:

[12 Gambar] Kemunculan Semula Nor Albaniah, Pelakon Yg Popular Satu Masa Dulu Tumpu Perhatian Media Dengan Imej Yg SUPER MAUT!!


# Apabila ditanya tentang hal ini, Nor Albaniah lantas memberi respon dan komennya.

Jom baca komen Nor Albaniah:

Tak Kenal Saya

# "Apa yang saya lihat mereka yang kutuk-kutuk saya ini adalah budak baru yang tidak kenal saya pun, saya bukan sekarang ni baru nak sek-si. Mungkin emak mereka yang kenal saya lebih tahu penampilan sek-si saya sejak dulu lagi.


Tak Perasan Muda

"Saya juga bukan perasan untuk jadi muda seperti yang sering mereka katakan sebaliknya saya sudah biasa berpakaian dengan imej sedemikian,"

"Saya tidak rasa ia sek-si kerana dulu pun saya pakai begini tiada pula yang kecam dan pada saya ia normal sahaja. Apa yang saya pakai itu ringkas dan selesa,"


Padam Komen Melampau

# "Saya okey sahaja orang nak kutuk-kutuk kat Instagram, tidak pernah pun layan dan balas komen mereka kerana tidak mahu berbalah.

"Tapi kalau ada yang benar-benar melampau saya akan padam kerana tidak mahu orang lain baca dan terpengaruh,"


Berhati-Hati Dengan Lelaki

#Nor Alabaniah akui sentiasa berhati-hati terhadap lelaki yang cuba mendekatinya dengan niat tertentu.

"Saya tidak ada kawan lelaki yang istimewa kerana saya sendiri membataskan diri untuk berkenalan dengan mana-mana lelaki.


"Bagi saya banyak lelaki yang tidak ikhlas untuk berkawan dan ada niat lain yang tidak baik. Lagi pula saya sudah selesa dan boleh berdikari sendiri,"






Sumber :  http://h2m9363.blogspot.my/




0 comments:

Post a Comment