Saturday 26 September 2015

Filled Under:

KONTROVERSI!!! DATO' SITI NURHALIZA DENGAN ASYRAF ANAK TIRINYA????? -“Saya cuma meny0k0ng dan membantu anak bujang saya..."



Baru-baru ini, timbul isu berkaitan Dat0’ Siti Nurhaliza dan juga anak tirinya, Asyraf, apabila dia dikatakan cuba mengambil kesempatan di atas populariti Siti untuk bernanung di bawah syarikat pengurusan miliknya, A Klasse..........

“Saya cuma meny0k0ng dan membantu anak bujang saya. Kita dah dalam satu keluarga, jadi tidak salah jika saya men0l0ng dia,” nafi Siti dan dalam masa yang sama menepis persepsi yang mengatakan anak tirinya, Asyraf Dato’ Sri Khalid cuba mengambil kesempatan terhadap populariti serta status Siti sebagai ibu tirinya............

Jelas Siti, syarikat pengurusan A Klasse hanya akan membantu saya dari segi urusan pengiklanan di media sosial dan juga perkhidmatan sebagai jurucakap bagi sesebuah jenama. Manakala Siti Nurhaliza Pr0duction (SNP) akan kekal menguruskan karier nanyiannya seperti sebelum ini.......

“Semua anak-anak Dat0’ K suka melakukan bisnes, cuma agresif atau tidak sahaja. Asyraf memang agresif dan sejak dari kecil lagi dia sudah ada minat dalam dunia perniagaan. Dia pernah menjual telefon bimbit dan dengan sikapnya yang mudah bergaul, saya yakin cabang perniagaan ini sesuai dengan dia terutamanya membabitkan dunia hiburan”

“Apa yang penting, dia perlu banyak belajar dan kami sekeluarga akan sentiasa memberi sokongan penuh kepadanya,” jelas Siti kepada Tonton Extra baru-baru ini............


sumber http://lestaridunia.blogspot.my/




0 comments:

Post a Comment