Sunday 16 April 2017

Filled Under:

Suami Sedang Outstation, Namun Nampak Kelibat Suami Didapur & Diatas Katil Apa Yg Patut Sy Lakukan ???

Suami Sedang Outstation, Namun Nampak Kelibat Suami Didapur & Diatas Katil Apa Yg Patut Sy Lakukan ???| saya nak kongsikan sdikit cerita sy dan suami baru bernikah tahun lepas..suami kerja dan seringkali outstation..itu xmnjadi msalah sbb saya pun sdia mklum tntang tugas suami..yg mnjadi msalah skrang..ok sy mulakan ..
                                    Sekadar Gambar Hiasan

suatu malam masa suami tak ada dalam lingkungan jam11 malam selepas mnonton tv saya ke blik ingin tdor kerana mengantoksaat sedang tertidor saya terdengar something di dapur macam ada orang sedang bncuh minumansaya mngendap nampak suami..sy tanya eh abg balik bila..ayg xdgar pun abg buka pintu
suami diam muka masam ..sy pun sebab mngantuk saya sambung tidor saya betul2 letih badan hari tu ok nak dijadikan cerita smasa saya tidor dalam keadaam separa saya dengar disebelah macam bunyi kerbau nak sembelih..sy pluk dari blakang suamisy smbung tdo
sampai esok ok saya bangun awal pagi..admin nak tahu x sbnarnya suami saya ada d johor dia xbalik semalamallahuakbar saya tpinga2 terkesimasaya tak boleh berfikir waras saya jadi takut fobia ..yg mnjdi psoalan siapa yg bancuh minuman dan tidor sebelah saya..
saya rahsiakan dari suami..sekarang saya di kampung saya takut nak balik rumah tu sehingga suami pulangapa yg patut saya lakukan sekarangperlu kah saya menceritakan segala nya pada suami tentang apa yg saya alami..
Sumber:KRTFans
The post Suami Sedang Outstation, Namun Nampak Kelibat Suami Didapur & Diatas Katil Apa Yg Patut Sy Lakukan ??? appeared first on SIAKAP KELL.
Sumber : siakapkell




0 comments:

Post a Comment