Sunday 16 April 2017

Filled Under:

SUAMI TIBA² MENANGIS, MERAJUK BERHARI² KERANA SEKETUL AYAM. SETELAH AKU JUMPA DOKTOR RUPA²NYA…

Assalamualaikum admin, harini tiba-tiba macam nak kongsi cerita saya dan suami. Ceritanya saya dan suami keluar pergi beli makanan, saya dan suami suka makan ayam, jadi suami tolong belikan makanan, sampai je dekat rumah saya pun siapkan semua kami makan. Ada 2 ketul ayam, satu bahagian paha dan satu lagi bahagian tight, saya ambil lah yang paha, kebetulan suami tengah oncall, jadi saya makan ayam dulu.
Lepastu tiba-tiba suami jerit, dia kata “kenapa ambil ayam papa”? saya cakap kan ada lagi satu, ya Allah admin nak tahu, pasal bahagian paha yang saya ambil dan saya makan, dia boleh nangis dekat 2 hari dia tak tegur saya, asal balik je mesti dia nak nangis, tak tahu kenapa terlalu sensitif, saya pelik sangat masa tu.s
Ada sekali tu saya membebel pasal bilik game dia berselerak, dia menangis macam saya ni sebat, marah dia ke apa, saya cuma cakap je… ya Allah, saya punya lah geram sensitif dia lain macam, haih rupa-rupanya alahan(pembawakan budak), perangai ibu mengandung dia dapat, patut lah asyik nak badmood dan sensitif, rupanya saya disahkan mengandung 3 minggu.
Patut lah lain macam je perangai dia. Saya ok je tak ada alahan atau apa, tapi suami yang lebih. harap-harap lah tak berpanjangan, jenuh saya nak pujuk dia semua. Allahamdullillah rezeki Allah bagi kami, setelah 6 tahun berkahwin, tak putus-putus doa untuk dapat anak. Akhirnya Allah kabulkan juga. Doa kan saya supaya sihat sentiasa dan juga baby sulung kami. maaf admin saya guna fb suami saya.
Sumber:- KRT
Credit : malaysiakubaru




1 comments:

Anonymous said...

Beli lah ayam bahagian pahal yang Sama kedai. Pastu pujuk dia sweet sweet 🤣🤣

Post a Comment